Opmar.com.tr’e nasıl üye olabilirim?

Opmar.com.tr’e üye olmak için ana sayfamızdan sağ üst köşede ‘ÜYE OLUN’ seçeneğini tıklayarak açılan sayfadaki ilgili alanları doldurup sayfanın altında yer alan ‘KAYDET’ butonuna basmanız yeterlidir.

Üyelik ücretli mi?

Üye olmak tamamen ücretsizdir.

Üyelik şifremi unuttum? Ne yapmalıyım?

Ana sayfamızda bulunan "Üye Girişi" bölümünden "Şifre Hatırlatma" formuna tıklayarak, üyeliğinizi oluştururken tanımladığınız e-posta adresinize yeni şifre gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi değiştirmek için Bana Özel bölümündeki menüde bulunan “Şifre Değiştir” formundan şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Siparişi nasıl iade ederim?

"Koşulsuz Müşteri Mutluluğu" kapsamında size ulaşan ürünü, kullanılmamış olması şartıyla, 14 gün içerisinde hiçbir neden belirtmeden iade edebilirsiniz. İade formunu doldurduktan sonra ürünü faturası ile birlikte "De Rigo & Opmar Optik Tic. A.Ş. Darülaceze Cad. Nadide Sok. No:30 Sesa Plaza 34384 Şişli/İstanbul ‘’ adresine Yurtiçi kargo ile göndermeniz gerekmektedir.

İade etme süresi kaç gündür?

Mevzuat çerçevesinde tüketicilere tanınan 14 günlük cayma hakkı kapsamında gerçekleştirilecek iadeler saklıdır.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade adresimiz: De Rigo & Opmar Optik Tic. A.Ş. Darülaceze Cad. Nadide Sok. No:34 Sesa Plaza 34384 Şişli/İstanbul

Ürünlerimi iade ederken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

İadenizi Yurtiçi kargo ile ücretsiz olarak aşağıdaki adresimize gönderebilirsiniz. De Rigo & Opmar Optik Tic. A.Ş. Darülaceze Cad. Nadide Sok. No:34 Sesa Plaza 34384 Şişli/İstanbul

İade ürün bedelinin geri ödenmesi ne kadar sürede yapılır?

Bankadan bankaya göre değişiklik gösterebilmektedir.Yaklaşık 3 ile 10 iş günü işinde yapılır.

İade ürün bedelimin geri ödemesini siteniz üzerinde görebiliyor muyum?

İade ettiğiniz ürünle ilgili tüm işlemler, ürününüz depomuza ulaştığı andan itibaren 1 hafta içerisinde sonuçlandırılır. Ürünleriniz bize ulaştığında ve iadeniz bankanıza bildirildiğinde size e-mail ile bilgi verilecektir.

Tutar iadem neden taksitle yapılıyor?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenizin kredi kartınıza geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.

İade tutarımı kredi kartıma iade yerine hediye çeki olarak alabilir miyim?

İade tutarınızı hediye çeki olarak da kullanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken size iadeniz ile ilgili gönderdiğimiz maile 48 saat içerisinde yanıt vermeniz. İadenizi hediye çekine çevirdikten sonra tutarı dilediğiniz siparişte kullanabilirsiniz.Fakat iade hediye çeki ile oluşturmuş olduğunuz siparişinizin iadesini gerçekleştirdiğinizde bedel iadeniz 24 saat içinde kredi kartı hesabınıza yansıyacaktır. Hediye çekiniz bir ikinci kez hediye çekine çevrilememektedir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi sitemizin iletişim bölümünden bize mesaj göndererek ya da dilerseniz 444 6 707 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz. İadeniz aynı gün içerisinde kredi kartınıza yapılır.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Opmar.com.tr üzerinde yapacağınız alışverişlerde şu an için sadece kredi kartı ile site üzerinden ödeme yapabiliyorsunuz.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Opmar.com.tr üzerinden alışverişlerinizi Visa, Mastercard veya American Express kredi kartları ile yapabilirsiniz. Havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Opmar.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde Bonus , World, Axess ve Paraf kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.

Siparişim ne zaman teslim edilecektir?

Ürününüz 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Uzaklığa göre İstanbul 1 gün diğer illere ulaşması 4 günü bulabilir.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?

Siparişleriniz Yurtiçi kargo ile gönderilecektir.

Sipariş adresimde bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?

Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahısa teslim edilir. Kargo şubesinden mal/ürün teslimatı yapılamaz. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.

Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?

Türkiye’nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölgelerden belirli günlerinde size ürün teslimi yapılır.

Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?

Sadece Türkiye sınırları içerisinde belirtilen adreslere teslimat yapılmaktadır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim? İade bedelim ne zaman kredi kartıma geri ödenir?

Siparişinizi sitemizin iletişim bölümünden bize mesaj göndererek ya da dilerseniz 444 6 707 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz. İadeniz aynı gün içerisinde kredi kartınıza yapılır.

Siparişi oluşturmadan önce sepetime farklı markalardan ürünler ekleyebiliyor muyum?

Siparişinizi oluşturmadan önce sepetinize dilediğiniz kadar farklı markalardan ürünler ekleyebilirsiniz.

Sepetime ürün ekleyemiyorum ne yapmam gerekiyor?

Öncelikle kullanmış olduğunuz tarayıcıdan farklı bir tarayıcı deneyebilirsiniz.(Google Chrome, Mozilla v.b. herhangi birini tercih edebilirsiniz)Durumun devam etmesi halinde internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Hatanın devam etmesi durumunda bizlere iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.

Sepette ürün ekleme süresi ne kadardır?

Opmar.com.tr üyelerinin fırsatlardan eşit olarak yararlanabilmesi adına ürünlerin sepette bekleme süresi 15 dakika ile sınırlıdır. 15 dakika içerisinde sepetteki ürünlerin satın alma süreci tamamlanmadığı durumda ürünler sepetinizden otomatik olarak çıkarılmaktadır.

Üyelik şifremi unuttum? Ne yapmalıyım?

Anasayfamızda bulunan "Üye Girişi" bölümünden "Şifremi Unuttum" linkine tıklayarak, üyeliğinizi oluştururken tanımladığınız e-posta adresinize yeni şifre gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi değiştirmek için “Hesabım” bölümündeki “Şifremi Değiştir” sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.