DOLCE &GABBANA

Kendi köklerinden, otantik değerlerinden ilham alan lüks bir marka:

DOLCE & GABBANA

Dolce & Gabbana’nın özü, zıt ama tamamlayıcı özelliklerinde yatmaktadır. 2006'dan beri lisanslı olan gözlük koleksiyonu, sofistike ve zarif şekiller, prestijli malzemeler ve incelikli detaylar ile karakterizedir.

Diğer lüks moda evlerinden bazılarına kıyasla Dolce & Gabbana, sahneye yeni gelenlerden biri. 1985'te başlayan marka, moda sahnesinde büyük bir çıkış yaptı ve hiç kaybetmedi. İtalyan kültürünü tüm tasarımlarına aşılamaya olan tutkusuyla Dolce & Gabbana tarihi, dünyanın her yerindeki moda severler arasında yankı uyandıran benzersiz bir stile sahiptir

Domenico Dolce, giyim işi olan bir ailenin çocuğu olarak Sicilya'nın Palermo kentinde doğdu. Domenico, çocukluğundan beri aile şirketinde çalıştı, modayı ve müşterileri nasıl mutlu edeceğini öğrendi. Stefano Gabbana, Milano yakınlarında, İtalya'nın diğer ucunda doğdu. İlk aşkı sanattı ve başlangıçta grafik okudu. Daha sonra moda olan yeni tutkusuna yöneldi. İkili, aynı işyerinde her ikisi de yardımcı tasarımcı olduklarında ilk kez tanıştı. Fikirler üzerinde işbirliği yapmaya ve birlikte tasarımlar oluşturmaya başladılar. Kısa bir süre sonra Dolce & Gabbana etiketi piyasaya sürüldü. Şirket, ilk defilesini 1985 yılında Milano'da yaptı.

Dolce&Gabbana çok renkli, hayvan desenlerine sıkça yer verdiği tasarımlarıyla kendine özgü bir Akdeniz stili geliştirmiştir. İkilinin tasarımları için “haute hipilik” tanımlaması da sıkça kullanılıyor. Domenico Dolce tasarımları ile ilgili olarak sözlerine şu şekilde devam ediyor “Bir hikaye kurguluyoruz ve ona uygun kıyafetleri ve aksesuarları tasarlıyoruz. Gösterişli kıyafetleri, en iyisini tasarlamayı, kıvılcımlı trendlere tercih ediyoruz”.

Gözlük modelleri, teknolojiyi ve 90'ların yaratıcı ilhamlarını kucaklayarak yenilik ruhunu ve terzilik geleneğini uyumlu bir şekilde harmanlıyor. DG Gros Grain serisi, markanın DNA'sını yeniden yorumlayarak, kampanyadaki iki kadın modelinde hemen göze çarpan bir zarafet ve çağdaş stil dokunuşu katıyor. Gattopardo serisindeki iki kedi gözü modeli, kadın siluetini kutlar ve gerçek Dolce&Gabbana tarzında daha cesur, siyah, şehvetli şekillere sahiptir. Bir kez daha, hem güneş gözlüğü hem de optik versiyonları mevcuttur.

İki ikonik yıldız, DGDNA'yı zamansız zarafet, baştan çıkarma, modernlik ve gelenek anlarıyla mükemmel bir şekilde somutlaştırıyor.

Jennifer Lopez'in olağanüstü varlığı, güçlü kişiliği ve benzersiz cazibesi ile Dolce&Gabbana'nın ikonik şehvetli estetiğini yeniden teyit ediyor. Yanında markanın yüzü olarak dünya çapında tanınan İngiliz model David Gandy, zarafetini kusursuz bir tarzla yorumluyor. Sonuç, her zaman markanın DNA'sının temel bir unsuru olan otantik bir güzellik kutlamasıdır.

Yeni Dolce&Gabbana Gözlük koleksiyonunun cesur ve zarif tasarımları, güçlü bir duruş sergiliyor: sadece aksesuarlar değil, kullanıcının benzersiz kişiliğinin gerçek ifadelerini yansıtıyor.

DOLCE & GABBANA
< 1 2 3
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR