NINA RICCI

PARİSLİ KADIN RUHUNUN ASİL TEMSİLCİSİ

NINA RICCI

1932'de Maria Nielli tarafından oğlu Robert Ricci ile birlikte kurulan Nina Ricci markası, Fransız haute couture'un dünyaya açılmasına öncülük etmiştir. Yeni sanatsal yönetmen Guillaume Henry'nin etkisi altındaki marka; lüks, zarif, kadınsı ve cazibeli tarzıyla, 60'ların ve 70'lerin ikonlarını yaşatmış; tasarımcı, şiirsel Fransız cazibesini yansıtan, rahat ve kadınsı mükemmel kombinasyonu temel alan, çağdaş, yaratıcı ve çekici bir tarzla modern stiller oluşturmuştur.

Nina Ricci koleksiyonunda saf çizgilerle 70'li yıllara geri dönüşü vurguluyor. İlk vurgulanan özellik, şeffaf ve narin tonlar ile bezenmiş, temiz, çağdaş ve ince çizgilerdir. İkincisi, bordo, lacivert ve benzin mavisi gibi renklerle 1970'leri açıkça anımsatıyor.

Fransız modası ile bağlantılı Nina Ricci, kadınlık, duygusallık, tazelik ve şiirsel cazibesiyle, Parisli kadın ruhunu ortaya çıkartan değerlerde gözlük koleksiyonu üretmiştir. Yıllardır hep aynı ikonlaşmış adreste, Paris'te 39 Avenue Montaigne'te varlığını sürdürmektedir.

Fransa'nın tarihi moda evi olan Maison Nina Ricci markası, gözlük koleksiyonundan çok önce, 1946'da ilk parfümü Coeur Joie'yi yarattı ve ardından 70 yıldır House'un zamansızlığını temsil eden sembolik L'Air du Temps'i yarattı. 2006'dan beri, bir masalın ve bir rüyanın sembolü olan ikonik Nina, dünyanın dört bir yanındaki genç kadınlarla inanılmaz bir aşk hikayesi anlattı. 2019'da Nina Ricci, her zamankinden daha fazla Nina, her zamankinden daha fazla Ricci olan bir yaratım için sembolik parfümünün tüm sihrini getiriyor: Nina Rouge Modada olduğu gibi gözlükte de Nina Ricci kadınlığın birçok yönünü keşfediyor. Kadın hayatının her anını şiir ve duyguyla yüceltiyor. Feminen bir bakış, cazibeyi ön plana çıkartan detaylarla Nina Ricci gözlük tasarımları; kadınların vazgeçilmez aksesuarları arasında ön plandadır.

NINA RICCI
1
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR