GUCCI

GUCCI

İtalya’da 1920 yılında Guccio Gucci tarafından kurulan marka, 1921'de Via Vigna Nuova'da ve daha sonra Via del Parione'de ilk mağaza açılışıyla, The House of Gucci olarak moda dünyasına giriş yaptı. İlk mağazasını Floransa'da açan Gucci, deri ürün ve aksesuarlar üzerine uzmanlaştı.

İlk imza Gucci baskısı, İtalya'daki siyasi anlaşmazlıkların bir sonucu olarak, deri ürünler yerine yeni ithal malzemeler kullanılarak icat edildi. Binicilikten ilham alan bir çizgi, Guccio Gucci'yi benzersiz at simgesi yaratmaya yönlendiren ve moda camiasında yankılanan bir başarıya ulaştırdı.

1940'lı yıllar deri malzemesi, savaş nedeniyle yetersiz kaldı. Bunun üzerine Gucci, genellikle keten ve bambu alternatifleri kullandı ve Gucci Bamboo çantası doğdu.

1951 Gucci'nin oğlu Rodolfo, Via Montenapoleone'de Milano'daki ilk mağazayı açtı. İmzası olan kırmızı ve yeşil, Gucci'nin ayırt edici renkleri haline geldi.

Klasik Gucci renkleri ve çift G birbirine geçen logo ile yapıldı. Gucci logosu, iç içe geçmiş çift G'ler tescilli bir marka haline geldi. Bu logo, tüm deri eşyalara, aksesuarlara eklendi.

İlk Gucci güneş gözlüğü koleksiyonları, 1990'lara kadar uzanmaktadır. Hazır giyim ve aksesuar koleksiyonları gibi, Gucci gözlük serisi de her çerçeveye yerleştirilmiş zarafet, kalite ve ayrıntıya dikkat edilerek üretilmektedir. Gucci'nin en yeni koleksiyonları, renkli lensler, metal çerçeveler ve uyumlu asetat saplarla, eğlenceli kombinasyonlarda cesurca büyük görünümlere sahiptir.

Gucci gözlükleri, markanın itibarını onurlandırarak, Gucci'nin bugün temsil ettiği zarafet ve lüks imparatorluğunun yaratılmasına yardımcı olan değerleri bünyesinde barındırmaya devam ediyor.

Halen Alessandro Michele'in yaratıcı yönetiminde olan Gucci gözlük, yeni koleksiyonunda yoğun, canlı, geçmişe dönük görseller kullanarak moda evinin gerçek mirasına değiniyor ve kendini ifade etmeyi teşvik etmeyi, bireysellik ruhunu sergilemeyi ön plana çıkartıyor.

MARKA
1 2 >
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR